Tuesday, June 22, 2010

Wedding - Masginger & Shukri






Hai there! Lama rasenye aku xupdate blog aku nie...time duk umah & xde internet ( aku org susah,xde duit nk bli broadband ) mcm2 idea dtg tuk taip dlm blog...ble da ade internet otak lak jd beku...xtau nk taip ape...duk umah cuti sebln aku byk wt aktiviti berfaedah spt tdo smpai ptg, mlm lak aktif kuar dgn kwn2 p main kad ( daun terup ), cr gula kt mak aku maklum la gula mahal skrg,da blh wt hantaran kawen pon ade aku rase...kuar dgn kwn2 pon duit dlm poket ade rm2-3 jea jnji xpenah lbh rm5...miskin kn?? tp dlm hati nk beli BMW 7series...hahaha..pic yg aku bru upload tue adelah rutin harian musim cuti sekolah..kawen sne,kawen sni,smpai mak aku da jrg msak tuk kami...pic di atas tue adelah perkawenan masginger ( pelik btoi nme,igt aku yg xsalah eja name die kt penunjuk arah bunga manggar tue ) & shukri...aku upload skit jea la pic tue,arap2 followers aku sume terhibur dgn perkhidmatan aku,tiada cukai hiburan dikenakan pon...enjoiceeee yup!

No comments: