Sunday, November 29, 2009

Cerita pendek si N.I.A

time dpt belon, punye la garang lbh dr ibu ayam...
nk duk dekat pon da melalak..


aimi : semua follow aimi dr blkg.
aku & kak iti : baik puan besar!


buat bodo jea dgn belon tue...
kne kidnapped pon xtau.


pic : bkn gelak tue,tp ngah ronta2 mintak tlg lps...
aimi mau lari dlm lane bowling.



Salam eberibaddi..hahaha,kite dlm ruangan Cerita Rakyat kali nie..
aku tulis korg baca..walaupon aku xtau ade yg baca ke x..
suke ati la! pic2 nie diamik first day raye aji 2009..
dis year ambe xblik kelantan la, sbb segala assmnt2 taik di postponed kn ke 4hb december.
bodo pnye lect, lau ko xnk rye pon bg la student blik raye..

so, terpaksa la aku rye dgn kt kL dgn family aimi..
awl pg rye mmg terase mls nk bgun p sembahyang rye..yea la lau duk kL
time2 rye nie mmg penuh la mat bangla.tp xkesah la,sbb dlm masjid kite nie same jea..ko kaya ke,kulit ko putih ke,bju ko mahal ke,bini ko lawa ke tetap kne sujud pada yg Satu jugak..

after solat rye,gerak p kajang umah papatuk a.k.a papadom aimi..
smpai sne perut aku trus jd bodo.mkn pnye mkn,last2 bile da kenyang mula la mata jd berat cm ade 2ekor kutu gajah yg duk gayut...otak da xleh pikir da..cr port bwh kipas, 3..2..1..tuuuuut ilang dr alam nyata.msuk alam wet dream..makcik kejut solat jumaat,bwt2 xlarat + lemah sendi2..smbung lg la tdo..

tibe2 rse ade jari lembut duk main2 telinga, bukak2 mata tgk ekin yg duk kt sblh ajak main bowling..aku bkak mata luas2 lg pastu tgk la suasana sekeliling..sekali ade tetamu dtg rye la plak.
da la tdo ruang tamu..ekin & kak itie plak duk perli " beruang da bgun, beruang da bgun "...
bodo piang btoi makhluk tuhan yg xseksi nie...bgun2 mndi trus gerak p alamanda main bowling.

- cerita kne cut smpai sni, xlarat nk taip..nk tgk game bola kt tv..chow! -

2 comments:

kata kila said...

saya sayang awak aimi
saayanggg sangat

Jack said...

nnti sy smpai kn syg awk kt aimi...
tp kne ade translater la...
nk bgtau dlm bahasa kanak2..