Sunday, August 16, 2009

Monsoon Sailing School, at Putrajaya






Hye! Hye! Hye! yesterday 15th August kn..kn..malas jea nk taip dlm english takot follower2 aku xfaham dgn apa yang aku tulis pastu aku pon biasa la english suam2 kuku jea...at 15 August, aku ikot cousin aku p amik/tangkap/capture/shoot gambar sempena pelancaran Monsoon Sailing School..
kt school nie xde cikgu besar,cikgu PK Hem serta cikgu & cikgi yang sewaktu dengannya...penubuhan pusat latihan pelayaran ini adalah sebagai satu pendedahan awal kepada org awam @ org swasta ( ade ker? ) tentang apa itu kapal layar dan fungsinya...selain itu,ia juga sebagai tempat latihan bagi peserta2 kapal layar yang mewakili malaysia ke Monsoon Cup yang dijadualkan pada awal Disember nie...selaku tuan rumah kepada acara tahunan itu, pihak kerajaan melalui Kementerian Belia & sukan merasakan suatu tempat @ akedemi latihan patut diwujudkan bagi melahirkan bakat-bakat baru dalam sukan air ini...sekian terima kasih,xsempat nk mengarang lg...mata da ngatuk, otak pon da xbetul lg...wassalam~

No comments: